Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


158!


 Kawowo-migdałowa owsianka* z masłem orzechowym, bananem i serkiem wiejskim.
Coffee-almond porridge* with peanut butter, banana and cottage cheese.

* płatki owsiane i jęczmienne/oats and barley flakes
Płatki ugotowałam na kawie z mlekiem i bananem. Wsypałam cynamon, kakao i dodalam aromat migdałowy wraz z ogromną łyżką masła orzechowego. Wszystko gotowałam razem. Moja ulubiona kombinacja. Polecam.

4 komentarze:

  1. pyszna po prostu, nic dodać nic ująć! i do tego jeszcze z tym smacznym masłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem lubię taką odmianę do miseczkowego śniadania;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam Twoje śniadaniaa! Dokładnie tak jak lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam owsianki w słoiczkach po maśle orzechowym :>
    a kawowo-migdałowa musiała być pyszna :D

    OdpowiedzUsuń