Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


154!


 Placuszki z jabłkiem, makiem, białym serem i cukrem pudrem <3
Pancakes with apple, poppy seed, cream cheese and powdered sugar <3

Przepis z Moich Wypieków. Zamiast migdałów dałam mak, miód zastąpiłam cukrem waniliowym a placuszki samażyłam na oleju kokosowym z kuchnieświata.


9 komentarzy:

  1. racuchy z jabłkiem, jeden ze smaków dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jabłko to moim zdaniem najlepszy owoc do placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te placuszki i zawsze chciałam sobie kupić ten olej, z pewnością przepysznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie piję kawę i brakuje mi czegoś smacznego do niej... to by było idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się rewelacyjnie! Chętnie bym takich spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz niemiłosiernie :D Dobry odpowiednik drożdżowych, jabłkowych tzw. racuchów :) Stało się - musiałam to napisać, bo ciążyło niemiłosiernie. Nie wiem jak ty się do tego odniesiesz -- www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń