Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


153!


 Waniliowy pudding z kaszy jęczmiennej z bananowo-czekoladowym nadzieniem. 
Vanilla pearl barley pudding with banana-chocolate filling.
Waniliowy pudding z kaszy jęczmiennej z bananowo-czekoladowym nadzieniem.

kaszy jęczmiennej z ok. 40/50g
kaszy mannej łyżkę
mleka szklankę lub dwie (lałam na oko)
cukru trzcinowego ile potrzeba
aromatu waniliowego odrobinę
banan (został mi pół)
czekolad kostek kilka

Wszystko prócz banana i czekolady gotujemy do uzyskania gęstej konsystencji. Do miski przelewamy połowę puddingu. Na wierzch układamy plasterki banana i pokrojoną czekoladę. Wszystko zakrywamy drugą połową puddingu. Miseczkę wkładamy na noc do lodówki, rano ... Pałaszujemy :):)

4 komentarze:

  1. to nadzienie zdecydowanie pyszne ! smaczny pomysł na kaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam puddingi z kasz, a do tego banan i czekolada <3

    OdpowiedzUsuń