Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


150!


Ekspresowy jabłkowo-bananowy wypiek z masłem orzechowym i kokosem.  
Quick apple-banana cake with peanut butter and coconut.

Gdy goni nas czas a chcemy coś ciepłego ... 

Ekspresowy jabłkowo-bananowy wypiek z masłem orzechowym i kokosem. (inspiracja)

mąki pszennej pełnoziarnistej ok 40gram
otrębów żytnich, owsianych i zarodków przennych po łyżce
płatków owsianych łyżkę
białko jaja
masła orzechowego 3-4 łyżki
wiórków kokosowych dwie łyżki
proszku do pieczenia łyżkę 
syropu klonowego łyżkę 
połowę zgniecionego banana 
jabłko
ekstraktu waniliowego ciut
mleka 3,2% ciut i więcej
cynamonu szczyptę 
soli szczyptę 

Wszystko mieszamy w miseczce. Wstawiamy do mikrofali na 3,15 minuty. Wyjmujemy przekładamy na talerzyk i stroimy dodatkowym masłem orzechowym, drugą połową banana i prażonymi płatkami kokosowymi. 


7 komentarzy:

  1. Słodkość! To lubie:)) wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pora odwiedzić sąsiadów :D :D Można też użyć piekarnika ale nie wyjdzie to samo co z mikrofali. 180C 20-25min

      Usuń
  3. bardzo fajny wypiek, szczególnie że w moich ulubionych smakach a do tego podany z masłem orzechowym ! jak najbardziej warto upiec, także chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo mi się to ciacho podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonała alternatywa dla tych, którym zepsuł się piekarnik (czyt. dla mnie). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie zawsze coś pysznego! :)
    mniam

    OdpowiedzUsuń