Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


148!


Kawowe naleśniki z białym serem, śmietaną i bananem
Coffee crepes with white cheese, sour cream and banana.


Przepis znajdziecie na górze w zakładkach ;)

9 komentarzy:

  1. kawowe naleśniki? Takich jeszcze nie próbowałam, ale muszą być rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zastanawialam co to jest, takie czarne xd naleśniki! oryginalnie podane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to ciekawie wygląda :) Ser zawsze pakuję do środka naleśników :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ty to masz ciekawe pomysły, świetnie podałaś te naleśniki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawa, banan, serek, moje smaki :) ! Super je podałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawowe?! Az żałuję że nie lubię naleśników :D
    Wspaniale wyglądają z tym białym twarogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie :D Pierwszy raz ktoś stwierdził że nie lubi naleśników :D

      Usuń
  7. ale piękna czerń! ;) cudnie wyglądają, a jeszcze o samku kawy. mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. te naleśniki wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń