Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


144!

Kasza gryczna niepalona z płatkami owsianymi i otrębami żytnimi, jabłkiem, śliwką, rodzynkami i masłem orzechowym
Unroasted buckwheat porridge with oats , rye bran , apple , plum , raisins and peanut butter .
Dawno zapomniana kasza w bardzo przyjemnym towarzystwie. Na takie smutne szare dni idealna.

8 komentarzy:

  1. Wieki nie jadłam kaszy gryczanej i nigdy nie próbowałam jej na słodko, ale może warto? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy przy takim połączeniu przekonałabym się wreszcie do kaszy gryczanej, bo - jeśli mam być szczera - okrutnie za nią nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy też od tego czy mowa o prażonej czy nie :) Nieprażona jest delikatniejsza w smaku od tej prażonej.

      Usuń
  3. gryczana na słodko jest przepyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czy smak niepalonej bardzo rożni się od wersji prażonej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dawno nie jadłam prażonej więc ciężko mi odpowiedzieć. Nieprażona ma delikatniejszy/ łagodniejszy smak od prażonej.

      Usuń
  5. już dawno nie jadłam kaszy gryczanej na śniadanie!;)

    OdpowiedzUsuń