Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


141!


Waniliowa kasza manna z cukinią, jabłkiem, naleśnikiem i czekoladą :)
Vanilla semolina with zucchini , apple ,  crêpe and chocolate :)
 Miałam wielką ochotę na ciepłą i bardzo gęstą mannę. Ale też nie chciałam zrezygnować z naleśnikowej soboty :)

Połączenie manny, jabłka i cuknii to strzał w dziesiątkę! Sycącą i bardzo dobra propozycja na śniadanie :) Miłej soboty Kochani <3


8 komentarzy:

  1. dwa w jednym, manna i naleśniki ! dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, fantastyczny pomysł! a te ruloniki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :D Muszę kiedyś wsadzić naleśnika do kaszki/owsianki itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa w jednym :D
    Fantastyczny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś genialna:D
    Przepysznie wygląda ten naleśnik i czekolada na wierzchu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale superowy sposób podania! :) jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wygląda Twoje dzisiejsze śniadanie! (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have really loved browsing your weblog posts.
    In any case I'll be subscribing for your rss feed and I am hoping you write again soon!


    Look into my page: health

    OdpowiedzUsuń