Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


140!


Rogal maślany z resztką twarogu, nutellą, kiwi i bananem :)
Buttery croissant with cottage cheese , nutella , kiwi and banana

7 komentarzy:

  1. oj dawno już nie jadłam rogali, uwielbiam takie z czekoladą, a najlepiej z samym masłem, do tego kubek ciepłego mleka. pyszota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Popieram, popieram. Najlepiej to taki ciepluchny i świeżutki rogal ale u mnie z ciepluchnym kakao lub kawą :D:D

      Usuń
  2. Co za cudowności! Muszę uzupełnić zapas Nutelli bo jem ją od miesiąca na kolację i już się kończy ;)
    Zdecydowanie lubię takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bez bicia przyznaje, że takiego rogala jadłam chyba kilka lat temu !!! ahh co ja tracę *-* muszę kupić, albo lepiej - upiec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kiedy jadłam takiego rogala na słodko minęły już chyba lata świetlne! :D Dziękuję za przypomnienie! Na pewno w najbliższym czasie sobie takiego zaserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dawno takiego smakołyka nie jadłam i jestem ciekawa jaki teraz ma smak :)
    Z chęcią wypróbuje wersję z nutellą <3

    OdpowiedzUsuń