Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


138!


Tortilla z jajecznicą, bananem, syropem klonowym, płatkami kokosowymi i cynamonem.
Tortilla with scrambled eggs, banana,maple syrup, coconut and cinnamon.



Wspaniały poranek rozpoczęty dawno zapomnianym pędem do pracy :) W garści śniadanie idealne by zabrać ze sobą i biec na autobus!  Biegne choć będę przed czasem, dlaczego? Moi pacjenci tak pokochali moje ćwiczenia grupowe że przychodzą mocno przed czasem! Nie odbieram tego negatywnie, wręcz pozytywnie. Widać że się spodobały Moje zajęcia i to m daje tą ogromną chęć bycia tam wcześniej. Bo nie ma to jak kochać tego co się robi :)


Nie wspomniałam wcześniej ale w poniedziałek dotarła do mnie pierwsza paczka ze sklepu - Kuchnie Świata. Przeglądając stronę z produktami miałam ochotę wybrać wszystko! Ta bogata oferta doskonałych produktów wręcz zachwyca :) Po długich namysłam zdecydowałam się na kilka fantów :D 
Otrzymałam m.in Syrop klonowy Vermont Classic oraz olej kokosowy  KTC - oba wylądowały w dzisiejszym śniadaniu :) I Tahini paste sezamową z Libanu.

Pierwszy raz próbowałam takich rarytasów.
Najbardziej jestem zachwycona syropem klonowym. Nie lubie bardzo słodkich rzeczy i miałam obowy co do niego. Ale bardzo miło mnie zaskoczył swoją delikatną słodyczą. Zakochałam się i przez dłuższy czas będę z niego korzystać do znudzenia!
Olej kokosowy. Otrzymałam go jako niespodziankę :) I wiem że będzie dzielnie towarzyszył mi nie tylko w kuchni ale i w pielęgnacji ciała! Niesamowite że jeden produkt może być wykorzystywany na "dwa różne sposoby" :)
Pasta sezamowa. To jest to co mi w tej chwili potrzebne! Solidny "kop" energii :D Białko, witaminy, aminokwasy ... no wszytko by mieć tą siłę i energę dla Moich pacjentów :) Ale to nie jest jedyny plus. Smak! Genialny! Na pewno zawita w moim jutrzejszym śniadaniu! To jest pewne ;)  


10 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak milo czyta sie o twoim zamilowaniu do tego, co robisz - tacy ludzie sa fantastyczni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same moje ulubione smaki w tym śniadanku :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, że nie typowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tortilla na słodko :)
    Na taki pomysł to ja jeszcze nie wpadłam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja syropu klonowego nie próbowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne rzeczy dostałaś :)
    A śniadanie trafia wprost w moje kubki smakowe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo polubiłam tortillę na słodko,w pysznym wydaniu u Ciebie :)
    mmm wypróbowałabym te produkty, szczególnie olej kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak na słodko jajecznicy nie próbowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe połączenie... kiedyś bym się nie odważyła, ale kto wie- może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.Na początek chciałbym podziękować że trafiłem na ten blog;-)Twoje przepisy zachwycają bogactwem smaku i koloru.Słyszałaś może o diecie rozdzielnej tzn. weglowodany zjadane osobno i białka też osobno?Tak radzi Prof. Tombak .Tłumaczy to tym że do strawienia każdego typu pokarmów potrzebne są określone soki trawienne(inny dla cukrów inne dla białek)Wymieszanie białek i węglowodanów powoduje niestrawności i wzdęcia a w efekcie choroby z układem pokarmowym(zgagi,rak trzuski ,itd.). Co powiesz na temat mąki zawierającej gluten(orkiszowa,przenna,żytnia)?Wiadomo że pełnoziarnista jest najlepsza bo zawiera otoczke która posiada enzymy potrzebne do jej strawienia.Ludzie dzisiaj doprowadzili do tego że otręby daje się świniom a człowiek je praktycznie sam gluten który potem okleja jelitai wytwarza sie ogromna ilosć śluzu....Jeśli z tym co tutaj napisałem w jakiś sposób się nie zgadzasz ,proszę podziel się swoją opinią na ten temat.Poszukuje ludzi odżywiających sie zdrowo aby dowiedzieć sie o rezultatach prowadzonej przez nich diety.Mam nadzieję że wypowiesz sie jak twoja dieta wpłynęla na twoje życie;-) Pozdrawiam,Tomek

    OdpowiedzUsuń