Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


137!


Kasza jęczmienna* z brzoskwinią, wanilią, migdałami, rodzynkami, płatkami kokosowymi, cynamonem i masłem orzechowym
Peral barley* with peach, vanilla, almonds, raisins, coconut flakes, cinnamon and peanut butter

*gotowana na mleku z brzoskwinią
 cooked in milk with peach

Ciąg dalszy dobrości! I nie tylko miseczkowej. Od poniedziałku zaczynam pracować z małymi dzieciakami :) Przez dwa lata cisza i nagle wielkie bum - dwie prace w zawodzie. Rano geriatria popłudniu pediatria haha. Życie lubi płatać figle ;)
A wracając do miseczki. Bardzo dawno nie jagłam kaszy jęczmiennej perłowej, a jako dziecko ją uwielbiałam. Ale ani razu nie jadłam jej w wersji śniadaniowej na słodko. To był wielki błąd! Delikatna i pyszna, idealna na poranki <3 

6 komentarzy:

  1. my też nigdy na słodko :) hmm, a geriatria, to co to? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. także powodzenia w pracy z maluchami ;* !
    wszelkie miseczkowe śniadania gotowane z brzoskwinią są pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi jakoś jęczmienna niespecjalnie podchodzi.. ;)
    ale taka moc dodatków poprawi smak każdej kaszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w pracy:) oj czeka cię teraz dużo pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w pracy! ale mam nadzieję, że nie wciągnie Cię to aż tak, że o nas zapomnisz;)

    OdpowiedzUsuń