Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


136!


Kasza manna z budyniem waniliowym, kiwi, bananem, nutellą i kokosową princessą.
Semolina with vanilla pudding , kiwi, banana , nutella and Princessa Coconut Wafer Bar.

10 komentarzy:

  1. Słoiczkowo u Ciebie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadam od dawna kupnych słodyczy, ale do kokosowej proncessy zawsze miałam słabość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja od lat takich kupnych rzeczy nie jadłam. Ale ostatnio wróciła do mnie kokosowa princessa :) Tylko ona jest warta grzechu ;)

      Usuń
  3. kokosowa princessa, to jest to! a o sloiku nutelli nawet nie wspomnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie jadam zazwyczaj batonów, wafelków itp to sama niedawno skusiłam sie na tą Princessę :D
    Słodko musiało być, słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słoiczkowe śniadania są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanko na wypasie, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czasu do czasu warto skusić się na taką słodkość :) Nie warto sobie odmawiać, w końcu raz się żyje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń