Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


135!


Waniliowa owsianka z manną, płatkami kokosowymi, pestkami słonecznika, orzechami włoskimi i dżemem z czarnej porzeczki w słoiku po maśle orzechowym. 
Vanilla porridge with semolina, coconut flakes , sunflower seeds, walnuts and black currant jam in the peanut butter jar.



8 komentarzy:

  1. Uwielbiam te w słodkich słoiczkach :3

    OdpowiedzUsuń
  2. takie owsianki to ja szczególnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W słoiczku najlepiej smakuje! U mnie właśnie kończy się miodek - szykuję się już na jakąś pyszną owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słoiczku po miodku? SŁODKA REWELACJA :D Nie mogę się doczekać w takim razie :D

      Usuń
  4. słoiczki są meggaaa i ta owsianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać kiedy u mnie będzie się słoiczek kończył <3
    przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsze masło orzechowe jakie jadłam (poza swoim domowym ;p) a danie prezentuję się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. achachach! Orzechy, masło, słonecznik... już ją UWIELBIAM ;D

    OdpowiedzUsuń