Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


134!


 Pełnoziarniste naleśniki z twarogiem, migdałami, miodem i nektarynką.

Whole-grain crepes with cottage cheese , almonds , honey and nectarine.




Blogowa akcja naleśnikowa rozpoczęta!
Przez kolejne soboty będą u mnie gościć naleśniki :)
Już mam fantastyczny pomysł na kolejną sobotę <3 
A jak wygląda wasza sobota? Też naleśnikowa? 


9 komentarzy:

  1. Moja bardziej plackowa :D
    Naleśniki z twarożkiem to moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twaróg dziś rządzi! Prawie wszystkie naleśniki z były z twarogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo twaróg i naleśniki to klasyk. Zupełnie jak mała czarna :)

      Usuń
  3. akcja rozpoczęta i można zajadać tak pyszne naleśniki, u mnie nie tylko na śniadanie jak i na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naleśniki na kolacje również się sprawdzają :)

      Usuń
  4. wszyscy szaleję dziś z naleśnikami :) widzę że i Ty się tym zaraziłaś, ale to dobrze bo naleśniki są PYSZNE ;d uwielbiam. a twoje wyglądają tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. twaróg z miodem kocham więc kradnę to nadzienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśnikowe szaleństwo w pełni :D Twoje prezentują się wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam w planach naleśniki jutro na śniadanie, ale twarożek zjedzony :( ale nie zrezygnuję z nich, bo za bardzo za mną chodzą :) będą z czymś innym, ale jeszcze nie wiem z czym :D

    OdpowiedzUsuń