Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


133!

Smażony chiński makaron w sosie z masła orzechowego oraz miodu podane z sezamem i bananem.
Peanut Butter & Honey fry Noodles, sesame seeds and banana.


Śniadanie w stylu orientalnym :) Kocham jeść pałeczkami <3 Szczęsliwie wyskrobywałam resztki masła orzechowego na sos!

Sos:
2 łyżki masła orzechowego, łyżka miodu, 2 łyżki sosu sojowego, szczypta imbiru. 


Kochani, wczoraj otrzymałam zaproszenie od TVN do programu "Ugotowani". Zostałam tym mile zaskoczona ale nadal nie wiem czy spróbować. Z jednej strony szykują się miłe wspomnienia z drugiej ... Hmm... ukazanie siebie w telewizji. Mam obawy że mogę się  zbłaźnić przed kamerą i cała Polska będzie mieć ze mnie polewki. Potem jakieś przeróbki na youtubie wyjdą itd. Bo niektórzy internauci bywają okrutni ... Co o tym sądzicie? 

Upload: Zaakceptowałam.

10 komentarzy:

  1. Kasia, dzisiejszym śniadaniem przebiłaś samą siebie :) genialne!
    co do programu...nie do końca wiem na czym on polega, bo nie oglądam telewizji, ale jeśli czujesz że masz dość pewności siebie i nie boisz się kamery to idź, nie szkodzi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam swego czasu zaproszenie do tego programu ;-) Ale odmówiłam, to nie dla mnie, według mnie w tym programie wcale nie chodzi o jedzenie, a w końcu ja to chciałabym pokazać, a nie to, co mam w szafie.
    Ale oczywiście jeśli się zdecydujesz to pisz, kiedy będziesz, z przyjemnością oglądnę ten odcinek! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to całe wyciąganie brudów z szafy ;) No właśnie też się tym martwie. Zobaczymy czy wogóle się nadam :P :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten program! Myślę, że to fajne doświadczenie :)
    Chętnie obejrzę ten odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to gratulację, może idź, spróbuj, pokaż się, pokaż twoje pyszności! to już twoja decyzja, czy tego chcesz :)
    makaron jest świetnie przyrządzony, z masłem orzechowym <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm... nie próbowałysmy jeszcze sojowego na słodko :)
    NO TO GRATULACJE! Z pewnością bedziemy ogladać, i napewno się nie śmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze to nowe doświadczenie ;)

    Padłam po tym Twoim sniadaniu! Obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, ale ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem oczarowana takim śniadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreatywnie widzę :D

    Kilka pytań bez odpowiedzi, kilka pragnień i nadziei. Jak każdego obracającego się w sferze 'obsesja jedzenia'? A co ty sądzisz na ten temat? --> dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń