Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


130!


Pełnoziarniste gofry z czarnymi oliwkami podane z szynką z indyka, serem, jajkiem sadzonym, oregano i ostrą musztardą
Whole-grain waffles with black olives served with turkey ham , cheese ,fried egg, oregano and hot mustard.

Drugi dzień z rzędu jem coś rewelacyjnego! W trakcie czekania na jajko zjadłam jednego z 3 gofrów :):) Gofry z oliwkami w środku na które wpadłam z miesiąc temu przebijają te na słodko! A w towarzystwie jajka sadzonego, sera, szynki i musztardy? Miodzio!

Zrobiłam tyle fantastycznych zdjęć .. Miałam problemy z wybraniem kilku do posta. Najchętniej to wrzuciłabym wszystkie ale co za dużo to niezdrowo :)

Przepis? Już Wam podaje Kochani :)

GOFRY Z OLIWKAMI (3 gofry)

  • mąka pełnoziarnista ok 70g
  • garść posiekanych czarnych oliwkek
  • kapka mleka i woda (lałam tyle by uzyskać odpowiednią konsystencję)
  • sól, soda
  • białko jajka
Wszystko mieszamy ze sobą i przelewamy do gofrownicy. 

11 komentarzy:

  1. schrupałabym te goferki ale bez oliwek ;))
    uwielbiam z jajkiem sadzonym! choć zwykle zapiekam je z goframi w gofrownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią wybróbujemy! jeszcze na słono nie próbowałysmy, a twoje wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wytrawne gofry :) Musiały smakować!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten pomysł! co prawda wytrawnych gofrów jeszcze nie jadłam, ale widzę takie zestawienie to aż ochotę mam by je zjeść już zaraz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedno ale...tylko nie oliwki!!

      Usuń
    2. Oliwkom mówimy "be"? Ja je uwielbiam!

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę takie cudeńko <3
    Mniam ;3

    OdpowiedzUsuń