Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


128!



Omlet z cukrem waniliowymserkiem wiejskim i wsadem truskawkowym.
Omelette with vanilla sugar, cottage cheese and strawberry feedstock.


Przepis prosty jak budowa cepa :)
2 jajka (żółtko i 2 białka),
kapka mleka,
szczypta cukru waniliowego,
serek wiejski mlekowita z truskawkami (150g)


Jajka mieszam z mlekiem, cukrem w. i odrobiną soli. Na patelni z masłem/oliwą z oliwkek wlewam masę jajeczną, rozlewając ją równomiernie na całej patelni. Gdy powierzchnia omleta się zetnie, a spód będzie przyrumieniony, obracam omlet na drugą stronę. Po ok minucie omlet zsuwam na talerzyk, na połowie rozprowadzam trochę wsadu truskawkowego z serkiemwiejskim. Składam kroję na pół, przystrajam resztą wsadu truskuskawkowego i serka :)

13 komentarzy:

  1. wygląda smakowicie, widzę,że lubisz sobie popichcić, widziałam ostatnio fajny konkurs na fejsie na przepisy dietetyczne, chyba na fanpejdżu moja nowa figura, dodaj swój,a jeśli nie chcesz to zobacz przepisy innych są na prawdę ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też dzisiaj zawitał omlet :P Cudowny blog. Dodaje do swoich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje ten omlet na takim talerzyku :)
    Uwielbiam Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dodatki jak dla mnie świetne, nic pokombinowanego tylko proste pyszne naleśniki z smacznymi dodatkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omlet na bogato - to lubię! Idealne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez myślałam że to naleśniki, a tu miłe zaskoczenie :) mogę teraz powiedzieć na 100% że z chęcią bym zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zrobić taki omlecik ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis prosty jak budowa cepa :)
      2 jajka (żółtko i 2 białka),
      kapka mleka,
      szczypta cukru waniliowego,
      serek wiejski mlekowita z truskawkami (150g)

      Jajka mieszam z mlekiem, cukrem w. i odrobiną soli. Na patelni z masłem/oliwą z oliwkek wlewam masę jajeczną, rozlewając ją równomiernie na całej patelni. Gdy powierzchnia omleta się zetnie, a spód będzie przyrumieniony, obracam omlet na drugą stronę. Po ok minucie omlet zsuwam na talerzyk, na połowie rozprowadzam trochę wsadu truskawkowego z serkiemwiejskim. Składam kroję na pół, przystrajam resztą wsadu truskuskawkowego i serka :)

      Usuń
  8. Ja też myślałam ,że to naleśniki:D
    Ale omleciki niczym się nie różnią i to i to smaczne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. mniammm, uwielbiam serek wiejski, ale z takim połączeniem jeszcze nie jadłam. spróbuje!

    OdpowiedzUsuń