Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


127!



Waniliowa budyniowa kasza jaglana na mleku kokosowym z wiórkami kokosowymi, dżemem z czarnej porzeczki, winogronami i cynamonem.
Vanilla pudding millet with coconut milk, coconut, blackcurrant jam, grapes and cinnamon.


Jeszcze nie widziałam by ktoś z was dodał do tej kaszy budyniu :) Konsystencja jest naprawdę fantastyczna, a smak niesamowity!


13 komentarzy:

  1. Nigdy nie dodawałam budyniu do jaglanki i coś czuję, że to chyba błąd... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nigdzie tego jeszcze nie widziałam :)

      Usuń
  2. Na ja na pewno nie dodawałam i nie pamiętam czy zdarzyło się to na innych blogach ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie dodawałam, ale spróbuję, czemu nie :) dżem porzeczkowy? przyznam , że jadłam go jakiś rok temu, i po twoim śniadaniu nabrałam ponownie ochoty na niego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Łowicza, 100% owoców zagęszcone sokiem z jabłek. Żadnego cukru, sztucznych konserwantów :) Rewelacyjny.

      Usuń
  4. cudnie wygląda:)
    muszę spróbować z tym budyniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaaam :) uwielbiam dodawać budyń do owsianki, ale jakoś kasza w takiej formie nigdy mi się nie widziała :P trzeba spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście nikt chyba jeszcze nie dodawał :)
    Muszę spróbować, tego wspaniałego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jaglankę na budyniu więc płatki pewnie też by mi posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł :) Śliczna miseczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo takie dżemiki dodają smaczku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Whiness dodawała :)http://relishmeals.blogspot.com/2013/03/257-saturday-budyniowa-jaglanka.html

    OdpowiedzUsuń