Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


125!

Mocno kokosowy pudding z Tapioki* i prażonymi wiórkami kokosowymi.
Coconut Tapioca pudding* with toasted coconut.

* Tapiokę ugotowałam z jajkiem i mleczkiem kokosowym :)
* I cooked Tapioca wi
th egg and coconut milk :)

8 komentarzy:

  1. I jak Ci smakowała tapioka z jajkiem? Byłabym chętna na spróbowanie takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godna polecenia bo bardzo dobra :) Jajko dodało jej więcej gęstości i lepkości. W połowie jedzenie tak mnie zapchała że się poddałam. Rzadko coś mnie tak zapycha :D

      Usuń
  2. Uwielbiam kokosowe smaki :) Ale o tapioce z jajkiem jeszcze nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam tapioki, ale wygląda fajnie :) Uwielbiam prażone wiórki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny i ciekawy blog :) dodaję do ulubionych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kokos *-* na pewno pyszne! tylko jeszcze nigdzie tapioki nie widziałam, dziś nawet szukałam, trudno ... będę węszyć dalej :)

    OdpowiedzUsuń