Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


124!

Śniadaniowe Spaghetti z jajkiem, pomidorem, polędwicą drobiową, pieczarkami i serem mozarella.
Spaghetti Breakfast with egg, tomato, chicken fillet, mushrooms and mozzarella cheese.
Będąc naprawdę szczera - to Moje najlepsze śniadanie do tej pory. Chciałam odskoczni od słodkich śniadań a to spaghetti ... zapewniło mi naprawdę rewelacyjne doznania smakowe. Potrzebowałam tego od bardzo dawna :) 
W ciągu ostatnich dni wiele się zmieniło w Moim życiu. W końcu po długim czasie zdołowania, frustracji i bezsilności świat dał mi szanse na zmianę. Dosłownie z dnia na dzień. Oczywiście nie zamierzam niczego odrzucać. Od poniedziałku zaczynam pracę w zawodzie. Nie jestem w stanie opisać Mojej radości, bo nie ma takich słów które by ją oddały. Praca 9 godzin w tyg ale mnie to nie obchodzi. Całe Moje poświęcone wolne chwile i odmówione życie towarzyskie na wolontariaty i naukę zostają nagrodzone. Mój telefon nie milknie, spodziewam się kolejnej oferty ... W dodatku Mój blog nawiąże współpracę :) 

Przepis? Podaję dla tych co ciekawi. Jest prosty. 

Ugotowany makaron razem z usmażonymi pieczarkami i polędwicą przełożyłam do miseczki. Na makaronie umieściłam ser, pomidor i wbiłam jajko. Wszystko zapiekłam w piekarniku.

6 komentarzy:

  1. cieszę się z twoich pozytywnych zmian i oby więcej takich ;*
    nie lubię spaghetti , ale twoje śniadanie wygląda bardzo apetycznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł! I takie oryginalne śniadanie :)
    Cieszę się razem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł na śniadanie :D
    Cieszę się, że Ci się udało :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z powodu pracy! A smiadanie na prawde wyglada pysznie i na pewno tak smakuje!

    Zapraszam do nas >>>>> http://to-wlasnie-one.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sphagetti na śniadanie? Lubię to!

    OdpowiedzUsuń