Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


121!

Kluski z kaszy jaglanej, banan,masło orzechowe i cynamonem.

Przepis jest prosty :)
 
50g kaszy jaglanej i dwie łyżki kaszy mannej gotuje w wodzie. Przelewam do miski (kwadratowej) i wkładam do lodówki na noc. Rano wyjmuję, kroję na kluski i smażę na patelni z odrobiną oliwy. Dodaję pokrojonego banana, masło orzechowe i posypuję cynamonem.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie, mam nadzieję, że podasz przepis...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie to wygląda! A blog daje już na pierwszym miejscu w ulubionych< 3 . I podpisuje się pod Tenatalia.I90 czekamy na przepis! ; ) w wolnej chwili zapraszam też do mnie ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! pomysłowe , zdrowe i pewnie do tego pysznie smakują :) a ja lubię wszelkiego rodzaju kluchy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. aż nabrałam ochoty na kopytka :) bo takie kluski pewnie by mi nie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam ochotę na wszystkie Twoje śniadania! Robisz pyszności na które akurat mam smaka ! Dzisiejsze kluchy extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kluski z kaszy? Bardzo ciekawy pomysł, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może podasz kiedyś przepis, to chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tych kluskach to słyszałam już słyszałam kiedyś tyle dobrego.. :))

    Bardzo bym chciała abyś stała się częścią ideii, którą właśnie tworzymy :) Tematyka oscyluje w tematy Ci bliskie - ćwiczenia, dieta ale także zaburzenia odżywiania. Widzę, że jesteś biegła w tym temacie także przyda się każda opinia. Zapraszam -> http://dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog, przepyszne przepisy! Zaobserwowany :3

    Zapraszamy do nas - http://to-wlasnie-one.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń