Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


120!

Makaron pełnoziarnisty z serkiem wiejskim,makiem,daktylami, gruszką i bananem
Whole grain pasta with cottage cheese, poppy seeds, dates, pear and banana.


9 komentarzy:

  1. Kolejna smaczna propozycja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dawno nie jadłam makaronu na słodko! chociaż ja najbardziej lubię spaghetti z truskawkami i np.smietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makaron na słodko - lubię to! a i daktyli już dawno nie miałam w śniadanku ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna makaronowa wariacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makaron zawsze i wszędzie mile widziany! zwłaszcza taki pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam makaron na słodko. Muszę zrobić, bo dawno nie jadłam. Zachęcające dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makaron na słodko :) ja najbardziej lubię z twarożkiem i miodem :) prosto ale przepysznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, właśnie ostatnio chodzi za mną jakiś makaron na słodko! Twoja wersja bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń