Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


117!

Brązowy ryż z serkiem wiejskim, cynamonem i serkiem waniliowym.

Tak o, po prostu. Dawno miałam na to ochotę. Proste ale naprawdę pyszne i konkretne śniadanie. Cieszy również oko :D


10 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty na ryż z cynamonem i jabłkiem. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mhm, nie przepadam za ryżem na słodko. ale wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie je podałaś, jeszcze tak ryżu na słodko nie jadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Koocham taki ryż, ale najlepszy byłby tu dla mnie biaały na mleku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ryż na słodko :) A Twoje dzisiejsze śniadanie to moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszności! i jeszcze jakby jabłko tam było <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadłam jeszcze takiego ryżu, czas to zmienić! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, mniam. Szkoda, że jestem już po śniadanku. Pewnie smakuje obłędnie! Swoją drogą, serek waniliowy to mowa o każdym homogenizowanym? Masz jakieś ulubione, które najlepiej się nadają?

    Zapraszam gorąco do mnie
    positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio w lidlu pojawiły się puszysty serek Sweetollo FruitJumbo waniliowy. Uzależniłam się od niego, jest fantastyczny <3!! Polecam go z całego serca :) Jest jeszcze jabłkowo-cynamonowy - daleko mu do tego waniliowego - oraz śmietankowy z orzechami - też dobry. Nadają się do kanapek, naleśników, placków, pancakesów, owsianek, do wszystkiego. Zjeść można nawet sam jako bardzo gęsty serek :) Mniam

      Usuń