Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


115!


Owsianka z rodzynkami, bananem, serkiem wiejskim i masłem orzechowym.

Płatki zalałam wrzątkiem i poczekałam aż napęcznieją, ostatnio tak lubię ją przygotowywać :)

9 komentarzy:

  1. Połączenie banana i masła orzechowego to już chyba klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłaś prosto w moje gusta! ulubione dodatki i taki sposób przyrządzania także lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i bardzo smacznie je przygotowałaś, ja bym tylko zalał gorącym mlekiem, tak wolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko to, co lubię, czyli mieszanka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :) naprawdę zapraszam do mnie do obserwowania :)http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie są najsmaczniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowo i pysznie - to jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń