Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


108!

Nutellowy przekładaniec i kawa z mlekiem.
Poranki zawsze rozpoczynam kawą, dopiero potem siadam do śniadania. Dzisiaj kawa zapragneła słodkiego towarzystwa. Jak jej mogłam odmówić?

Wszystko zrobiłam wg przepisu Marty, z jedną modyfikacją. Użyłam Nutelli i kakao zamiast Cynamonowego wypełnienia. Dlaczego?
Jak pracowałam w Ikei jako fizjoterapeuta na dziale z materacami - tak na akcji dobry sen dobry dzień ;) - w tłusty czwartek dostaliśmy cynamon rollsy. Jeden kęs był Moim ostatnim. Niestety  mdliło mnie cały dzień i do końca nie przestawało. Jednym smakują innym nie. Ja zaliczam się do ostatnich.

9 komentarzy:

  1. Przypuszczam, że smakował wspaniale :) Nigdy nie piekłam ani przekładańców, ani cinnamon rollsów, a chodzi mi to po głowie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda rewelacyjnie, muszę się w końcu zmusić do upieczenia takich pyszności :) nie został Ci jeszcze jeden?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nawet okruszek nie ocalał :) Takie dobre :D

      Usuń
  3. Przepiękny i na pewno pyszny... mmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała spróbować z nutellą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Możesz sobie chcieć ;P

      Usuń
  6. pysznie wygląda, udany wypiek !! ja to bym z cynamonem zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten przekładaniec , a z kawa to już wgl :)

    OdpowiedzUsuń