Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


107!

Czekoladowy krem z ziaren orkiszu w słoiku po nutelli :)

Zjedzone w łóżku, uwiecznione aparatem komórkowym :D Wiwat leniwe soboty!
Zainspirowana przepisem olgi postanowiłam zrobić podobny z ziaren orkiszu :)

60g ugotowanego ziarna orkiszu
łyżka wiórek kokosowych
kilka kostek czekolady
4 łyżeczki jogurtu greckiego
2-3 łyżki kakao
banan
pół szklanki wody (lałam na oko z czajnika :P)

Wszystko prócz orkiszu miksujemy na gładką masę, wrzucamy orkisz i dalej blendujemy. Ja nie chciałam by do końca wyszła gładka masa, bo lubie pochrupać orkisz :D Wstawiamy na noc do lodówki <3

8 komentarzy:

  1. Myślę, że wypróbuję ten kremik w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam napisać, ze bardo weekendowe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, przepyszne !! na zimno, i do tego czekoladowe *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Chciałabym Cię zaprosić do udziału w dietetycznym konkursie z okazji urodzin mojego bloga :) http://redandpale.blox.pl/2013/07/Konkurs-6-te-urodziny-bloga.html
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę !! Mam ziarna orkiszu i uważam, ze są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smacznie wygląda :) Szkoda ze u mne nie dorwę takich ziaren...

    OdpowiedzUsuń