Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


105!



Zapiekany pudding z nektarynką.

Inspiracja od Marii. Zamiast gruszki użyłam nektarynki. Uwielbiam zapiekane nektarynki, mają taki wyjątkowy smak :)



No i mamy sierpień. A wraz z nim w sklepach Hebe znajdziecie mnie :) Jeszcze samej drogerii nie odwiedziłam ale już w internetowej gazetce ujrzałam znajomą twarz ;)

Wszytkim znajomym podoba się Aniołek. A wam?

6 komentarzy:

  1. jaka ty śliczna *-* wow !! jesteś piękna ;*
    pudding też przepysznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. od zawsze marzyłam o takim cudownym kolorze włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O Ty! Ale fajnie:D

    A śniadanie musiało być przepyszne!

    OdpowiedzUsuń