Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


97!

Kanapka z masłem orzechowym/twarogiem i miodem. Kawa z mlekiem.

Dawno nie jadłam kanapek z miodem, oj dawno ... Dlatego postanowiłam przypomnieć sobie ten wyśmienity smak ;)I przyznam że miód i masło orzechowe razem to przepyszne połączenie! Nie spodziewałam się tego :D

15 komentarzy:

  1. Ja to już nawet nie pamiętam jak smakuje bułka z miodem. Ot tak. Miód wyjadam łyżkami albo smaruję nim wafle ryżowe, smakują wtedy bosko, polecam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś jadłam z waflami. I rzeczywiście rewelacyjnie smakowały razem :)

      Usuń
  2. Z twarożkiem i miodem - jedno z naj, naj, naj połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O może taką bułeczkę z miodem zaserwuję sobie na drugie śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu najlepsze połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuuuwielbiam kanapki z miodem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też już dawno nie jadłam i teraz zatęskniłam, a pomyślec, że w dzieciństwie krzywiłam się na jej widok!

    OdpowiedzUsuń
  7. twarożek i miód, dla mnie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kanapki, masełko zawsze dobrze smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie wypróbuję to połączenie, z miodziem zawsze pycha ;D

    jak tam kotek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy u weterynarza. Wysokie ciśnienie (210/220 - doktor powiedziała że 140 to wysokie u kotów ... pocieszające), wylew krwi do oka i niewydolność nerek :( Robie jej zastrzyki bo jeszcze jakieś zapalenie się pojawiło. Do tej pory nie powtórzyły się te ataki padaczki, odpukać. Generalnie ciężko teraz nam, Chmurka to nasze "dziecko" i rozumiemy że nie jest już młoda... ale zawsze trudno jest się pogodzić z pewnymi rzeczami.

      Usuń
  10. Bułę z twarogiem i miodem lubię zjeść na kolacje :D
    A śniadanie - "miodzio" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie masła orzechowego i miodu! Nie dziwię się, że też Ci smakowało :)
    Zjadłabym taką kanapkę :>

    OdpowiedzUsuń