Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


92! Con los terroristas


Waniliowa owsianka z cukinią, bananem, mleczną czekoladą i serkiem wiejskim*

* dadany później ;)



And do the HARLEM SHAKE! 

Przyznam że obawiałam się tej cukini w owsiance ... Mimo tak licznych pozytywnych komentarzy oraz "achów-ochów" na śniadaniowych blogach. Boże człowiek czasem jest naprawdę śmieszny. Nawet robiąc owsiankę miałam zrezygnować z dodania tej cukini - hahaha. Pierwsze co to zachwyciłam się jej wyglądem, kolorem i konsystencją. Zapachem właściwie też :) A potem spróbowałam...  Boże, takiej pysznej owsianki dawno nie jadłam :D Po co był cały ten strach? Naprawdę cud-miód-malina ;)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam cukiniową! ale przyznam, że z bananem jeszcze nie łączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, dziś u mnie podobnie :D
    pychota!

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba "cud-miód-cukinia?" :D haha

    OdpowiedzUsuń
  4. cukiniowe owsianki rządzą !! są zdrowe i pyszne i sycą na długo :) poza tym ty jeszcze takie inne przepyszne dodatki dodajesz <3
    ja nigdy nie mieszam owsianki, może to dziwne ,ale zawsze wyjadam dookoła a potem środek :) zostało mi chyba z dzieciństwa, bo mama uczyła ,żeby jeść od zewnątrz bo nie jest aż tak gorące ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatycznie i uroczo :D Pierwszy raz o czymś takim czytam ;) U mnie to było jedzenie by uratować krasnoludka który leży na dnie i inne podobne bajeczki. Bo straszne niejadki z nas były.

      Usuń
  5. Nie ma to jak owsianka, jeszcze w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to już wiem, co jutro zjem na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpalam obserwację, bo to moje smaki:))
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń