Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


79!


Zimna owsianka z serkiem wiejskim, zblendowanym kiwi i bananem, zielonymi wiórkami kokosowymi i pełnoziarnistymi płatkami śniadaniowymi.


Najlepsze sobotnie śniadanie? Te zjedzone w łóżku :)

5 komentarzy:

  1. śniadanie idealne, zwłaszcza że zjedzone w łóżeczku. podoba mi się kompozycja smakowa! wszystko co bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, jakie pyszne warstwy. kiwi + banan zawsze mnie orzeźwia - śniadanie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie opróżniłabym ten słoiczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za zimną owsianką, nawet w ciepłe dni jem chociażby trochę podgrzaną :) ale dodatki pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim śniadaniem to się w łóżku można znaleźć ^^

    OdpowiedzUsuń