Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


93!

Serek wiejski z płatkami kukurydzianymi, wiśniami, kakao i cynamonem.

Budze się i pierwsze kogo widzę to Mojego Ukochanego. Uśmiechamy się do siebie i mruczymy "Dzień dobry" :* Te wspólne poranki Kocham najbardziej :)

6 komentarzy:

  1. Prosto, ale za to jak smacznie!
    Widzę, że masz cudowny poranek :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich poranków.. Może mi też kiedyś będzie to dane..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że będzie! Twoja połówka tylko czeka na odpowiedni moment by się pojawić w Twoim życiu :) Ja sporo się naczekałam... właściwie to traciłam nadzieję i już obmyślałam imiona dla Moich kotów hahaha
      Połóweczka się zlitowała i dopadła mnie na przystanku tramwajowym :)

      Usuń
  3. też uwielbiam takie poranki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jak miło, też bym chciała takie przyjemne poranki, zawsze spędzam je sama ...
    prosto i pysznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. wiśnie i kakao , świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń