Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


91!



Bananowo-twarogowe knedle* nabite czereśniami z cukrem trzcinowym i czekoladą :)

Knedle zrobione z kaszy mannej i odrobiny mąki pełnoziarnistej. Przepis znajdziecie w odpowiedniej zakładce :)
Po raz drugi. Tym razem z czekoladą, nie zawiodłam się :D Wyśmienite jak zwykle. Przepis znajdziecie tutaj.

9 komentarzy:

  1. Czereśni nie ruszę, ale knedle uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie też wyglądają, więc nie dziwie się że smakowały ;) zrobię je !
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. No pozazdrościć takiego śniadania :) Nie za dobrze Ci tam? ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. z czeresienkami musiały być przepyszne. zgadzam się z Katie, chyba Ci za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Knedle! :D Pewnie, że trzeba sobie dogadzać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają, z czereśniami jeszcze nie jadłam!
    Zrobiłabym je, ale boję się, że mi nie wyjdą jak zacznę je robić po ostatnich przygodach z leniwymi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, mi też nie wychodziło pare rzeczy. Ale jak wiadomo praktyka czyni mistrza :) Próbuj aż się uda!

      Usuń