Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


90!

Migdałowo-waniliowy pudding z tapioki z malinami, czekoladą i prażonymi płatkami kokosowymi.

Moja pierwsza tapioka. Muszę przyznać że zakochałam się w jej konsystencji :) Takie kleikowate-budyniowe coś :D Zawsze jakieś urozmaicenie. Bardzo mi smakuje więc z miłą chęcią umieszcze ją w swoim jadłospisie ;)

10 komentarzy:

  1. Też niedługo będę mieć swój "pierwszy raz" z tapioką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś tapiokę? pytam, bo wiem, że jesteś z wawy, a ja jeszcze nigdzie jej nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na Waszyngtona 44 w sklepie z produktami do sushi. Widziałam ją również w Złotych tarasach w Kuchniach Świata. Jeśli masz gdzieś w pobliżu "kuchnie Świata" to zajrzyj tam, będzie w dziale chińskim/wietnamskim.

      Usuń
    2. ooo w tych okolicach mam uczelnię, więc kiedyś tam zajrzę, dzięki!

      Usuń
  3. Ja ciągle poszukuję, urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dalej nie mam tapioki, i coraz bardziej mnie kusi by ją zdobyć jak patrzę na tak pyszne śniadania *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudding z tapioki jeszcze przede mną, nie moge jej nigdzie upolować :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja całkiem niedawno robiłam swój pierwszy, a na pewno nie ostatni pudding z tapioki. Może następnym razem pokuszę się o zrobienie podobnego, co Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tapioka wyglada bardzo smacznie , ale nie moge jej nigdzie dostac niestety :(

    OdpowiedzUsuń