Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


99!


Kakaowo-nutellowa owsianka z chlebem, bananem i białą czekoladą.











Składniki:

  • 5 łyżek płatków owsianych
  • kromka chleba, np. kromka chleba ze śliwką (pycha!) pokrojony w kostkę
  • mleko
  • banan
  • nutella
  • kakao
  • biała czekolada
  • aromat śmietankowy
  • cynamon

Gotujemy jak zwykłą owsiankę, w jej trakcie dodajemy porządną łychę nutelli, cynamon,kakao,aromat i pokrojonego banana. A pod koniec gotowania wrzucamy chlebek i mieszamy. Przekładamy do miseczki dekorujemy bananem i białą czekoladą. 


13 komentarzy:

  1. też lubię chleb ze śliwką ,ale nie pomyślałabym by go dodać do owsianki ! pomysłowe to śniadanko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, bardzo ciekawy pomysł ! :D Musiała być mega gęsta ! :) Moja mama zawsze chlebem zagęszcza sosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam owsianek wiele, ale takiej z chlebem chyba jeszcze nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z chlebem? nigdy bym nie wpadła na taki pomysł, pewnie musiała ciekaweie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z owsianką i chlebem :) Ja zawsze mam dylemat chleb czy owsianka :D teraz mogę to połączyć :) hehe rozwiązałaś mój problem :) Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Dzięki :D Też miałam takie dylematy ;)

      Usuń
  6. Wow! O takiej jeszcze nigdy nie słyszałam. Fajnie by smakowała z chlebkiem bananowym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :D Tak naprawdę jest wiele opcji. Myślę że z croissantem też będzie pyszna ;)

      Usuń
  7. serio pierwszy raz spotykam się z owsianką z chlebem, ciekawe jak smakuje. Muszę spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam takową kiedyś robić:D

    OdpowiedzUsuń