Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


82!

Pełnoziarniste kawowe naleśniki z musem jabłkowym i masłem orzechowym.


Jeszcze cieplutkie :) Ostatnio za bardzo uzależniłam się od masła orzechowego... Ale jak tu się nie oprzeć?


Przepis

Mąka pełnoziarnista ok 70g,
 jajko, 
szklanka zaparzonej kawy z mlekiem (pierwsze co zrobiłam by potem mogła ostygnąć zanim zalałam suche składniki),
 sól,
 można również dosypać kakao i cynamon :) 

Wszystko miksujesz na gładką masę naleśnikową i smażysz na patelni. 

18 komentarzy:

  1. zjadłam swoje naleśniki ale Twoje też bym wciągnęła, szczególnie dlatego,że są kawowe! :)
    ja chciałam sobie zrobic odwyk od masła, ale kupiłam dwa słoiczki w Lidlu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak, u mnie to samo, na szczęście odwyk był trochę wcześniej

      Usuń
    2. Oj te masła orzechowe z Lidla są mega uzależniające! Skurczybyki są przepyszne!:D

      Usuń
    3. I też wczoraj je zakupiłam. Pare Crunch i smooth haha Tak na mnie zerkały szczenięcym wzrokiem ;)

      Usuń
  2. Kawowe? O raaany, ale się rozpieszczasz o poranku :)

    Wiesz, ja nie lubię tego masła, więc to chyba zależy po prostu od upodobań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kiedyś nie mogłam zrozumieć jak można jeść takie paskudztwo. A potem coś się porobiło i to co kiedyś mi nie smakowało nagle zaczeło być dobre. A dziwniejszeże, to co było dobre przestało mi smakowac. Bardzo dziwne ale ... "tru story bro"

      Usuń
  3. Kawowe naleśniki??? Jeszcze nigdy ich nie robiłam... Podasz moze przepis???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąka pełnoziarnista ok 70g, jajko, szklanka zaparzonej kawy z mlekiem (pierwsze co zrobiłam by potem mogła ostygnąć zanim zalałam suche składniki), sól, można również dosypać kakao i cynamon :) Wszystko miksujesz na gładką masę naleśnikową i smażysz na patelni. Mi wyszły 3 duże pulchniutkie naleśniki :)

      Usuń
    2. A kawę parzyłaś w wodzie i dolałaś potem mleka??? I to była prawdziwa kawa czy rozpuszczalna ? :)

      Usuń
    3. 2 łyżeczki rozpuszczalnej nescafe zalałam wrzątkiem 3/4 kubka i dolałam tak 1/4 mleka :)

      Usuń
    4. Dziękuję :) A kubek taki 250 ml ?

      Usuń
    5. 250 ml kubek. Całej kawy nie zużyłam, lałam dopóki nie uzyskałam odpowiedniej konsystencji. Chyba właśnie niecałe 3/4 kubka kawy reszte wypiłam :) No chyba że nie masz ochoty wypić to dodasz więcej mąki :)

      Usuń
  4. www.anielskieprzysmaki.pl-o matko uwielbiam kawę wiec wpadnę na naleśnika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. z reguły nie przepadam za dodawaniem kawy do takich potraw, zdecydowanie wolę po prostu kawę w kubku... ale właściwie czemu nie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przełamałam i nie żałuję :)

      Usuń
  6. kawowe naleśniki o.o biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z musem jabłkowym - mój smak dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń