Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


94!


Cukiniowe kawowe placki z bananem i polewą z nutelli.

Była owsianka z cukinią to czemu teraz nie dodać jej do placków?

Inspiracja. Dodatkowo dodałam do ciasta kawałek banana i kawę. Muszę przyznać że połączenie doskonałe :) No i ta cieplutka nutella, pyszności :D  Doskonałe późne śniadanie po Radzymińskiej parapetówie - z której wróciłam o 3 w nocy. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tak późno do domu wracałam....   

7 komentarzy:

  1. Biorę je ! Kocham cukinię :) I jeszcze nutella, no niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie łączyłam cukinii z bananem, a Ty już drugi raz kusisz tym połączeniem :) pyszne śniadanie na leniwą niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam cukinię, zrobię te pyszne placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba korzystać z wakacji :D A placki świetne, uwielbiam cukiniowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. zachęcające połączenie :)

    OdpowiedzUsuń