Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Z makiem. Liebster Blog

Budyniowa migdałowa owasianka* z jabłkiem i makiem.

* płatki owsiane+siemię lniane

Zostałam nominowana do Liebster Blog. Dziękuję Ci Wiktorio :*

1. Piosenka idealna na dziś to..




2. Miejsce, w którym czuję się jak ryba w wodzie, to ..
Na wolnym powietrzu, gdzie jest duża przestrzeń. Nie lubię siedzieć w małych pomieszczeniach - nie, nie mam klaustrofobii. Po prostu ciągnie mnie do natury i ekstremalnych warunków. Skacząc ze spadochronu, spadając z zawrotną szybkością nigdy nie czułam się bardziej sobą. Podobnie jak skok na bungee, jada nocą quadem przez pustynie czy nurkowanie na środku oceanu.

No i mój samochód. Mimo małych rozmiarów jadąc autem z zawrotną szybkością czuje że żyję. Śpiewam, tańczę, wygłupiam się w trakcie jazdy … Nie obchodzą mnie czy inni to widzą i jak to odbierają J Ostatnio nawet planowałam umieścić na przednim siedzeniu Mojego Ahmeda - szkielet człowieka haha naturalnych rozmiarów ;)

3. Wiśnie czy czereśnie? 
Czereśnie

4. Morze, jezioro czy góry? 
Morze

5. Miałaś w dzieciństwie wymyślonego przyjaciela? Jeśli tak, jak się nazywał, jak wyglądał?  
Nie pamiętam dzieciństwa. Ale raczej nie miałam takiego.

6. Czego nigdy w życiu nie spróbujesz? (chodzi o jedzenie)
Małpie móżdżki, krowie języki, bycze jądra … i tym podobne „pyszności”

7. Najlepsze dodatki do pizzy, to..
Czarne oliwki, rukola, pieczarki, szynka drobiowa i pomidory.

8. Gdzie najchętniej odpoczywasz?
Patrz 2 Pytanie J

9. Jaki powinien być mężczyzna idealny?
Taki który zaakceptuje kobiete taką jaką jest, pokocha i zostanie z nią do samego końca…

10. Jesteś tolerancyjna?
Jestem

11. Jestem mistrzem w .. 
W wygłupianiu się,  haha 


3 komentarze:

  1. Pytanie 9 - zgadzam się całkowicie :)
    Bardzo apetyczny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi :* Też zgadzam się z 9 ! :*

    OdpowiedzUsuń