Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


100!

 Kakaowe pancakes z bananem i awokado. Polewa z nutelli.


Kiedyś widziałam wspaniałe zdjęcie pancakesów które chciałam zrealizować. Niestety okazało się że moje filiżanki są za małe :< Zatem nie pozostaje mi nic innego jak zakupić większe i cyknąć wymarzone zdjęcie;)

Inspiracja od Maria'n, oczywiście :D



11 komentarzy:

  1. wyglądają przepysznie! ostatnio wszyscy kuszą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pankejki z rana - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem zdjecie jest świetne !! a pomysł z filiżanką też ciekawy ;) i do tego te pyszne placuszki *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się te zdjęcia naprawdę podobają! :) A pancakes jakie smaczne, jejć, pewnie rozpływały się w ustach!

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się w końcu nauczyć robić pancake's ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. czyste szaleństwo! :) polewa z Nutelli *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodziło o pancakes w filiżance? :) Jestem ciekawa tego zdjęcia...A placuszki na pewno smakowały obłędnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pancakes z awokado :) i podoba mi się ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! :) No i oczywiście wyśmienite śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń