Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Słodziutkie czereśnie

Brązowy ryż z mlekiem, bananem czereśniami, orzechami laskowymi i mleczną czekoladą.


W kuchni panuje armagedon, remont daje nam troszkę w kość. Nie można nic ugotować, więc trzeba kombinować. Użyłam czajnika elektrycznego by ugotować ryż :D W jaki sposób? Wieczorem wsypałam ryż do termosu i zalałam go wrzątkiem. Zamknełam i do rana się "ugotował", można? Można :D

3 komentarze:

  1. Haha, Polak potrafi :D Pysznie zestawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Remont... brrr! Przerabiałam miesiąc temu. A pojutrze będę przerabiała przeprowadzkę:D Chociaż tyle, że to jeden dzień i z głowy:p

    Pomysł z ugotowaniem ryżu - mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ryż na słodko ;) i dziś mamusia kupiła czereśnie ;D

    OdpowiedzUsuń