Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Sesja, sesja i po sesji :)

Budyniowy pudding z manny i otrębów owsianych*. W środku kiwi, różowe wiórki kokosowe i masło orzechowe. Z lodówki w słoiczku po maśle orzechowym* :)

* Kolejny raz jadłam śniadanie w pociągu. Tym razem ze słoiczka :D

Nawet nie potrzebowałam budzika by wstać o 4. Moje zdenerwowanie otworzyło mi oczy. Koszmarne myśli o ostatnim i najcięższym egzaminie nie ustępowały, wręcz rosły z każdym kilometrem i mijającą minutą...  W Łodzi na placu Hallera ledwo sie poruszałam bo tak mnie skręcało w żołądku. Wybiła 8, wpuścili nas na aule. Rozdali testy, zerkam... tak jak się spodziewałam pytania z kosmosu. Ręce mi opadły. Spojrzałam na promotora, ten daje mi znać że po teście chce ze mną pogadać. Pięknie, pewnie coś nie tak z pracą... Podwójne zdenerwowanie. Godzina pisania mineła szybciutko. Po wyjściu z auli Moje dłonie trzęsły się jeszcze z 2 godziny. Promotor zawołał jeszcze 2 dziewczyny i poinformował nas że nasze obrony odbędą się we wrześniu. Luzik, nie zależy mi na czasie. Obrona może poczekać. Wyniki ogłosili o godz. 13, szybciutko! Chwila prawdy, głęboki wdech i ... 4/4+! Z tego całego stresu nie usłyszałam czy z plusem czy nie - nie ważne! Wszystko zaliczone! Koniec Sesji! Ciesze się mini wakacjami. Dziękuję Wam za dodawanie otuchy, miłe słowa i wsparcie :D

5 komentarzy:

  1. Brawo, brawo, gratulacje! No to teraz cieszymy się wakacjami ♥
    A słoiczek ma przepyyyyszną zawartość, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, ta konsystencja! Genialna :) Nie no, to na pewno było pyszne śniadanie.

    Cieszę się, że już koniec sesji, możesz spokojnie cieszyć się wakacjami :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Cieszę się, że masz to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm pychota ! uwielbiam w słoiczku po maśle <3
    także udanych wakacji, odpoczywaj jak najlepiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też musze spżytkowac słoiczki, bo czekają
    :D

    OdpowiedzUsuń