Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Pyszne!

Pełnoziarniste bananowe placuszki z serka wiejskiego na niedzielny poranek :)


Cieplutkie, ciągnące i ... szybko znikające! <3 Dokładkę poproszę!


Przepis:
opakowanie serka wiejskiego - u mnie 200g
jajko
3 łyżki mąki pełnoziarnistej
niecała łyżeczka proszku do pieczenia
banan
łyżka cukru trzcinowego lub innego słodzidła - jeśli mają być słodkie

Serek wiejski odsączam ze śmietanki by uzyskać mniej płynną masę. Następnie łącze go z resztą skłądników w miseczce i smaże na rozgrzanej i ekko naoliwionej teflonowej patelni. Gdy na wierzchu zaczną bąbelkować przewracam na drugą stronę. Gotowe podaje na talerzyku.

12 komentarzy:

  1. Dobre zestawienie, bardzo dobre :) Serek wiejski i banany, czyli dwie pyszne rzeczy w plackach. To musiał być przyjemny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm bananowe z wiejskiego,jak to pysznie brzmi i wygląda !! na pewno będę chciała wypróbować ;D
    podasz przepis ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie! Już podaje :) Już jest w poście i w zakładce z przepisami
      http://figiel-z-makiem.blogspot.com/b/post-preview?token=bweOKj8BAAA.EzKhFXIeBvmuscndX374dQ.DIrkpvB0Dw6t1FLgj0taqA&postId=279595076630462117&type=PAGE

      Usuń
  3. jak ciągnące to poproszę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam kiedyś z wiejskiego, ale wytrawne. troche mnie wkurzało, że się przywierały do patelni, ale cudownie się ciągnęły.
    na słodko muszą być jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też kiedyś przywierały. Ale te robiłam na patelni do naleśników mega cienkiej i teflonowej. Na niej nic mi nie przywierały. Trzeba czekać i być cierpliwym co prawda - ale warto :)

      Usuń
  5. tytuł wpisu jak najbardziej adekwatny do zawartości talerzyka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się wpraszam na dokładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O takie z wiejskiego muszę zrobić! Do tego bananowe, idealny placuszkowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz tylko je robiłam, pycha:D

    OdpowiedzUsuń