Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Prosto z piekarnika ..


Pieczona waniliowa owsianka z bananem, kiwi, żurawiną, orzechami włoskimi, laskowymi i cynamonem.

Dziękuje za wczorajsze wsparcie :) Zaliczyłam i mam nadzieje że już niczego nowego profesor nie wymyśli. Dzisiaj czas na pediatrię i test. Chce już ukończyć tą uczelnie. I zrównać ją z ziemią :D

6 komentarzy:

  1. Cudne dodatki, pieczona owsianka jest pyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, taka wypieczona :)
    Dasz radę, rozniesiesz to miejsce swoją wiedzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo z tego piekarnika wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, pyszności serwujesz dziś na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. www.anielskieprzysmaki.pl-polecam konfitury,miody np.miód z cynamonem.Zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. pieczona cudowna owsianka ;) pychota !!

    OdpowiedzUsuń