Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Piątkowa rozpusta ...



Migdałowa kasza jaglana na mleku z bananowym-twarogiem, truskawkamibiałą czekoladą, mleczną czekoladą z orzechami od Milki i orzechami laskowymi.




Niebiańskie śniadanie, szkoda że tak szybko znikło :)
Już od jakiegoś czasu miałam wielką ochotę na kasze jaglaną. Widocznie czekała na truskawki które dorwałam wczoraj. Jakimś cudem kilka przetrwało do rana... haha ja i Moje uzależnienie od owoców :D  Miłego piątku Kochani :*

Róża jest od Mojego Słońca :*


4 komentarze:

  1. Kasza jaglana jest najlepsza i do tego takie dodatki. :) Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Śniadanie na dobry początek dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebiańskie cudne śniadanie !! same pyszne smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, gdzie tu rozpusta...;>

    OdpowiedzUsuń