Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Orkiszowe śniadanie, nawet telefon się skusił ...

Ziarna orkiszu* z brzoskwinią, żurawiną, rodzynkami, sezamem, orzechami laskowymi i cynamonem.



* Ziarna orkiszu, płatki owsiane, siemię lniane, gałka muszkatołowa, nuta waniliowa

Burza od samego rana za oknem. Grzmi aż miło :)  W trakcie robienia zdjęć tak błysneło i hukneło za oknem aż upuściłam telefon ... "no masz ..." hahahaha

Dziś znowu jedziemy do Opola, wrócimy póżnym wieczorem w poniedziałek. Oby jednak ta rozprawa ruszyła w dobrym kierunku. No i najważniejsze by się wyjaśniło i w końcu skończyło pozytywnie. Bo już kolejnego wyjazdu do Opola - związanego z rozprawami - nie zniosę :P

10 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają te ziarenka :) i bardzo lubię połączenie brzoskwini i bakalii.
    u mnie przez burzę jest tak ciemno, że światło musiałam zapalić :D
    w takim razie życzę Ci, żeby wszystko się dziś wyjaśniło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na chrupiące śniadanie:) Ja ostatnio podczas burzy upuściłam łyżkę z 'wrażenia' od grzmotu:p

    Bezpiecznej podróży - i oby ostatniej w tej sprawie - do Opola Wam życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam burzę i deszcz :D Szczególnie po tych upałach. Często siadam na parapecie z książką i patrzę na grzmoty chodź zawsze mama mi mówi, że się nie powinno no ale..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam podobnie. Do tego ciepła kawusia :D

      Usuń
  4. www.anielskieprzysmaki.pl-też trzymam kciuki:)
    Polecam żurawinę z jabłkiem.Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. ziarna orkiszu? no tak jeszcze nie jadłam. chętnie spróbuję tego dania, jak tylko znajdę te ziarna. poza tym dodatki takie pyszne i zdrowe ;)
    burz zbliża się teraz do mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznie wygląda i same pyszne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ciągle są burze^^;)

    OdpowiedzUsuń