Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Na poniedziałkowy poranek ...



Pełnoziarniste naleśniki* z śmietankowym budyniem i dżemem z czarnej porzeczki.

* Pół na pół - mąka pszenna pełnoziarnista i pszenna razowa



Poniedziałkowe umilacze :) Naleśniki z budyniem to trafiony pomysł. Cieplutkie, delikatne i kremowe. O tak rozkosz dla podniebienia. Tego potrzeba w poniedziałkowe poranki ;)


W tej chwili wszystko mam do przodu :)
I bardzo mnie to cieszy, ide jak burza. Niech tak będzie do samego końca. Mimo że nie mam za dużo czasu to i tak znajduje choć ociupinkę na książki. Skończyłam "Człowieka bez psa" i sięgnełam po dawno zakupione "światło między oceanami". A że w wczoraj była piękna pogoda wraz z chłopakiem rozpoczeliśmy w parku "koczing". Nie zabrakło też żurawinowego towarzystwa :D


Brakowało mi tych byczingów i ciepłych dni. Czekam tylko na ten czas gdy skończy się nauka i będę wolna myślami od tej uczelni. Po 2 latach wolne weekendy... Człowiek nigdy nie doceniał tych 2 dni.
A teraz? O słodka wolności :) Tyle zrobi się czasu wolnego. Oby nie zabrakło pomysłów na wykorzystanie tego czasu. Chociaż i tak nieważne jak, ważne z kim ...
A ten cały wolny czas chce spędzić z Moim ukochanym ...






9 komentarzy:

  1. świetna pozycja z korzyścią dla obu stron xD hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, świetne to ostatnie zdjęcie, uśmiałam się :D Współpraca to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. www.anielskieprzysmaki.pl-a co powiecie na mus z czarnego bzu do naleśników?Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ostatnie zdjęcie :D
    Naleśniki uwielbiam, a żurawinowy redd's najlepszy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahha czadowe ostatnie zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. naleśniki idealnym sposobem na umilenie poranka ;D pychotka !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprytny... podgłówek!:)
    Czasoumilacze godne pozazdroszczenia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Naleśniki i ostatnie zdjęcie wygrywają :) Ten Redd's jest mega :)

    OdpowiedzUsuń