Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Na pocieszenie ...


Waniliowy pudding z brązowego ryżu z twarogiem, bananem, kiwi i masłem orzechowym.



Wczoraj chciałam zacząć czytać Thomasa Harissa ale akurat nie mieli go w sklepie i musiałam złożyć zamówienie (dopiero w pt będą na mnie czekać książki). Rodzice nie chcieli jechać do innych księgarni by kupić mi prezent. Dlatego sięgnełam po "Człowiek bez psa" Hakan Nesser'a. Bardzo wciąga. 
Wczoraj gdyby nie życzenia złożone sms'owo, blogowo (dziękuję Wam za życzenia :*), facebook'owo to bym wogóle nie odczuła urodzin. 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie puddingi, są mega gęste, kleiste, a Twój do tego pysznie podany :)
    Ej nie smuć się! Może następnym razem będą lepsze :) A ja składam Ci spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dużo uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już dawno nie jadłam ryżu na słodko ,dobrze ,ze mi o nim przypomniałaś i zainspirowałaś do tak pysznego podania *-*

    OdpowiedzUsuń