Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Mocno migdałowo-waniliowa ..

Nocna migdałowo-waniliowa owsianka* z daktylami, migdałami i płatkami kokosa.

* płatki owsiane, płatki jęczmienne, jogurt waniliowy/mleko, ekstrat migdałowy i cynamon.

Bardzo polecam to połączenie. Sądze, że na ciepło byłoby jeszcze lepsze :)

7 komentarzy:

  1. Te płatki kokoosa chcę!
    I nawet mam całego kokosa, którego powinnam już wieki temu zużyćxp

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez to musiało smakować! Same pyszności w niej... A wiesz, płatki kokosa polecam uprażyć, są jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za nocną owsianką, na ciepło chętnie bym taką wciągnęła :) i jeszcze te płatki kokosa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narazie nie mam wyjścia. Mam remont w kuchni i brak dostępu do kuchenki :D

      Usuń
  4. Uwielbiam to połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie na pewno przepyszne - świetna owsianka !

    OdpowiedzUsuń