Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Migdałowo-bananowa zupa mleczna z kaszą gryczaną niepaloną





Migdałowo-bananowa zupa mleczna z kaszą gryczaną niepaloną i rodzynkami

Wczorajszy dzień na praktykach był dosyć ciekawy. Dołączyły do mnie 3 studentki pielęgniarstwa z Portugalii (erasmus). Żadna z pielęgniarek nie znała angielskiego więc studentki musiały dołączyć do nas, czyli rehabilitantów znających dobrze ten język. Nic o pielęgniarstwie się nie dowiedzą ale zobaczą jak to wygląda od naszej strony :P Ciekawe czy nie - muszą to jakoś znieść :D
Co jeszcze? Hm... Byłam podrywana na "wózek inwalidzki", no i w dodatku prawdziwy gangster znalazł się na mej liście bardzo niecodziennych pacjentów...




5 komentarzy:

  1. Pysznie ta zupka wygląda, fajna konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm zupa mleczna *-* pychota !! banan i migdału <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca zupa O.o Chętnie zacznę z Twoją inspiracją eksperymentować !

    OdpowiedzUsuń