Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Klasycznie i pysznie ;)

Kakaowa owsianka z jogurtem, prażoną gruszką, cynamonem i masłem orzechowym.

Wczoraj o godz. 18 kochana profesor stwierdziła że anuluje nam obecne oceny końcowe z przedmiotu  i dziś mamy się stawić na ustne zaliczenie. Pięknie ...  Tylko na tej uczelni jest to możliwe. Ona już od początku niszczyła Moje zdrowie i postanowiła do samego końca je szarpać. Trzymajcie kciuki!

8 komentarzy:

  1. trzymam kciuki z całych sił, na pewno dasz radę i zaliczysz na najlepszym poziomie ;)
    pyszna klasyczna owsianka *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. znam Twój ból...mam podobną dr na uczelni, własnie w czwartek pisaliśmy zaliczenie dałą nam 22 pytania otwarte i 25min czasu...także wiadomo...i od razu po zebraniu kartek zapytała kiedy chcemy mieć poprawkę...niektórym chyba niszczenie innych daje wielką satysfakcje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie skąd się biorą takie osoby :/ I czy mogą spokojnie spać ...

      Usuń
  3. O rany, mam nadzieję, że jak najszybciej uwolnisz sie od tej baby i już nie będziesz musiała oglądać jej na oczy.
    Śniadanie na pewno doda Ci trochę sił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiadomo, że klasyczne smaki są najlepsze i warto do nich wracać:)
    jezu, nienawidze takich bab...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uch, pokaż tej babie co potrafisz! :)

    OdpowiedzUsuń