Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Filiżankowe nutellowe ciacho :)


Filiżankowe nutellowe ciacho i truskawkowo-bananowy mleczny koktajl **




Pulchniutkie, pachnące, jeszcze ciepłe mikrofalowe ciacho :) W dodatku z nutella <3 Dzisiejsze śniadanie jest po prostu boskie :D Do końca nie byłam pewna jak będzie smakował ten mikrofalowy wypiek ... a wyszedł naprawdę rewelacyjnie. Oczywiście z piekarnika byłoby jeszcze lepsze ale wiadomo że rano nie ma wystarczająco czasu na takie wypieki. Dziękuję Ci mikrofalo!

Filiżankowe Nutellowe Ciacho


jajko
3 łyżki mąki pełnoziarnistej
łyżeczka proszku do pieczenia
łyżeczka sody
3 łyżki kakao w proszku
mleko tak 1/4 szklanki
łyżeczka nutelli - można dać więcej :)
3 łyżeczki słodzidła (3 łyżeczki cukru trzcinowego/cukru/słodzika ..)
esencja waniliowa
ulubiona 'filiżanka' :D

Wszystko mieszamy w filiżance i wstawiamy do mikrofali. Najwyższe obroty około 1,5-2 minuty i gotowe :D




6 komentarzy:

  1. Witam serdeczie,
    zauważyłam, że masz widget z innej strony na swoim blogu. Dlatego byłabym zaszczycona, jakbyś dołączyła i do nas oraz zarejestrowała swój blog na liście Top Blogi na stronie znajdzprzepisy.pl.

    Znajdzprzepisy.pl jest wyszukiwarką, która zbiera przepisy z najlepszych stron oraz blogów kulinarnych. Już ponad 1200 blogerów dołączyło do nas i skorzystało z dodatkowych odwiedzin, które dostarczamy.

    Aby znaleźć się na liście Top Blogi wystarczy tylko zarejestrować swój blog tutaj: http://www.znajdzprzepisy.pl/dodaj-blog

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekłaś mnie tym ciachem, a nie mam nutelli w domu i co ja teraz pocznę?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dwa wyjścia - albo wpadasz do mnie albo idziesz na zakupy :D

      Usuń
  3. za nutellą nie przepadam, i wszystkich to dziwi, ale myślę ,że to ciacho na pewno by mi posmakowało ;) słodko rozpoczęłaś dzień ;D i ten pyszniutki koktajl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie lubiłam, ale coś mi się ostatnio gusta pozmieniały ;P Można tego samego spróbować ale z masłem orzechowym lub konfiturą :)

      Usuń
  4. O rany to musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń