Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Co dobrego tam się skrywa? Głupawka po nieprzespanej nocy....



Nocna owsianka* z bananem, brzoskwinią i cynamonem...

* po 3 łyżki płatków owsianych i żytnich

Wpakowana w puste opakowanie po jogurcie. Bardzo praktyczny pojemnik gdy musisz jechać bladym świtem do Łodzi na egzamin z Metod Specjalnych. Po spałaszowaniu wyrzucasz i nie musisz się martwić pustym pojemnikiem... Wiem że zajmują mało miejsca ale i tak mnie szlag na miejscu trafia jak mi w torbie tak latają. A po całonocnym powtarzaniu materiału łatwo mnie zdenerwować. PNFy, Kaltenborny, Sherborny, Simonsy, Upledgery, Ayresy i cała reszta tych kozaków potrafi dać w kość... Tak więc spakowana, chwytam owsiankę i pędze na pociąg. Mam nadzieję, że po drodze się nie udławię. Wish me good luck!


3 komentarze:

  1. Hehe, każdy sposób dobry na owsiankę :P
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. banan , brzoskwinia i cynamon to pyszne dodatki do owsianki ;)
    powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń